مشاوره حقوق مهندسی و ساختمان

مشاوره حقوق مهندسی

مشاوره حقوق مهندسی و ساختمان

وکالت و ارایه مشاوره در زمینه پرونده های حقوقی ساختوساز کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد . به معنایی دیگر دعاوی این حوزه پیچیدگی های خاص مهندسی و کارشناسی دارد که صرفا موسسات حقوقی و کارشناسانی که در این زمینه تخصص و سابقه دارند ، توان ارایه خدمات در جهت تثبیت حقوق طرفین پرونده را خواهند داشت . 

تجربه سالها کار در زمینه مشاوره و دعاوی پرونده های حقوق مهندسی و ساختمان ما را به این نقطه رهنمون می نماید که از امتزاج مفاهیم پایه مهندسی و حقوق می توان به نتایج خوبی در محاکم قضایی و دادگاه های کشور دست یافت . 

شاخص ترین مواردی که می توان اشاره نمود ، دعاوی قرارداد های مشارکت در ساخت و یا دعاوی پیمانکاری های ساختمانی است . نوع دیگری از پرونده های حقوق مهندسی ، پرونده های بررسی عملکرد و یا تخلفات مهندسان ساختمان است . مهندسانی که جهت ارایه خدمات مهندسی ( اجرا – نظارت – طراحی ….) از وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال اخذ نموده اند و در صورت ادعای خواهان ، بایستی پاسخگوی شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی باشند . 

پرونده های خسارتی و جانی ساختمان مانند : سقوط سنگ نما ، مرگ خاموش ، نشست ، ریزش گود ، برق گرفتگی و غیره …. چه در زمان احداث چه در زمان بهره برداری ساختمان هم از این حیث پرونده ها هستند که بدون اخذ تخصصی مشاوره حقوق مهندسی ، حصول نتیجه مطلوب میسر نمی شود . 

گاهی اوقات اصلا پرونده ای مطرح نشده است اما برای پیشگیری از دوندگی های ملال آور دادگاهی ، طرفین جهت تنظیم قرارداد های ساختمانی و مهندسی مانند قرارداد مشارکت در ساخت یا پیمانکاری ساختمان و ….. بایستی از خدمات مشاوره حقوق مهندسی بهره مند شوند .

مشاوره حقوق مهندسی و ساختمان

خلاصه ای از خدمات حوزه مشاوره حقوق مهندسی را می توان طی موارد ذیل عنوان نمود : 

مجموعه ما 

 

   اینستاگرام من 

مشاوره حقوق مهندسی                 مشاوره حقوق مهندسی و ساختمان